Blog Human2Human – Relationship Marketing
powstał z pasji do pomagania małym firmom
w budowaniu zaufania do marki
Z mojego 10 letniego doświadczenia wynika, że baza pytań dotycząca budowania strategii,
copywritingu, tekstów SEO, publikacji w mediach społecznościowych – bez względu na branżę jest
bardzo podobna a czasami nawet taka sama.
W związku z tym, postanowiłam zebrać wszystkie pytania i krok po kroku na nie odpowiadać, aby jak
najwięcej osób prowadzących własne biznesy mogło z tej wiedzy skorzystać.
Już dzisiaj mogę Wam zdradzić, że będą omawiała przykłady dotyczące m.in branży:
turystycznej,
nieruchomościowej,
hotelarskiej,
medycyny estetycznej,
farmaceutycznej,
transportowej,
sportowej i rekreacyjnej,
HR
O czym będzie blog Human2Human – Relationship Marketing?
Na blogu H2H będę pisała o tym, jak powinny wyglądać treści na stronie internetowej, jak w prosty
sposób tworzyć autentyczny komunikat, dlaczego relationship marketing jest ważny i dlaczego
warto zainwestować czas w budowanie strategii human2human.
Blog Human2Human – Relationship Marketing powstał dla wszystkich właścicieli małych oraz
rodzinnych firm, którzy chcą zmienić sposób komunikacji z klientami, nie tylko online ale również
offline.
Chcę pomóc każdej firmie, która ceni wartości i pracuje z pasją!
Symbol Trzech Małpek – nie bądź taki jak one
Japoński symbol Trzech Mądrych Małpek przedstawia przysłowie „nie widzę nic złego, nie słyszę nic
złego, nie mówię nic złego” dosłownie tłumaczone jest jako: „nie widzę, nie słyszę, nie mówię”.
Ja wolę tę drugą interpretację, ponieważ niedostrzeganie również rzeczy dobrych może
niekorzystnie wpływać m.in na działania marki.
Po latach obserwacji mogę stwierdzić, że nadal wiele firm nie chce słyszeć o możliwościach jakie
daje internet (?!), nie chce widzieć jak dzięki technologiom i dobrym strategiom ich konkurenci
rosną w siłę, nie chce podjąć decyzji o podjęciu dialogu i komunikacji z odbiorcami.
Kiedy wszelkie dane statystyczne, raporty i opinie pokazują jak wiele korzyści daje prowadzenie
działań w oparciu o strategię human2human, to, że treści publikowane na stronie powinny nieść
przesłanie, pokazać historię firmy nie jako kronikę wydarzeń ale jako drogę, którą podąża firma,
pokazać jej wartości i wizje, powodzenia i przeszkody z jakimi się zmaga oraz punkty zwrotne –
wciąż zderzam się ze ścianą i niezrozumieniem tematu.
Zasada 3 C (Cena, Czyni, Cuda)
Mimo, że internet jest pełen wskazówek od specjalistów z branży, którzy wręcz krzyczą z każdej
strony: pokażę Ci jak napisać, jak publikować, jak zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż to w małych
firmach nadal istnieje przekonanie, że trzeba hołdować zasadzie 3C (cena, czyni, cuda).
Nadal z nieoczywistych względów firmy są przekonane o tym, że obniżając cenę produktu czy
usługi zwiększą sprzedaż. Nadal boją się zainwestować czas i środki w odpowiednią strategię!
Chcę to zmienić!
Dobre firmy to wartość, jakość i profesjonalizm
Trzeba to pokazać!
Zapraszam Was również do tworzenia tego bloga razem ze mną.
Możecie komentować, udostępniać, zadawać pytania a jeśli będziecie chcieli żebym dany temat
omówiła szerzej – dajcie mi koniecznie znać.
Możecie do mnie pisać również na maila -adres znajduje się TUTAJ
Enjoy!
Dołącz do dyskusji