Blog Human2Human – Początek

with Brak komentarzy

Blog Human2Human – Relationship Marketing

powstał z pasji do pomagania małym firmom

w budowaniu zaufania do marki

 

Z mojego 10 letniego doświadczenia wynika, że baza pytań dotycząca budowania strategii,

copywritingu, tekstów SEO, publikacji w mediach społecznościowych – bez względu na branżę jest

bardzo podobna a czasami nawet taka sama.

 

W związku z tym, postanowiłam zebrać wszystkie pytania i krok po kroku na nie odpowiadać, aby jak

najwięcej osób prowadzących własne biznesy mogło z tej wiedzy skorzystać.

 

Już dzisiaj mogę Wam zdradzić, że będą omawiała przykłady dotyczące m.in branży:

 

  turystycznej,

 

  nieruchomościowej,

 

  hotelarskiej,

 

  medycyny estetycznej,

 

  farmaceutycznej,

 

  transportowej,

 

  sportowej i rekreacyjnej,

 

  HR

 

O czym będzie blog Human2Human – Relationship Marketing?

 

Na blogu H2H będę pisała o tym,  jak powinny wyglądać treści na stronie internetowej, jak w prosty

sposób tworzyć autentyczny komunikat, dlaczego relationship marketing jest ważny i dlaczego

warto zainwestować czas w budowanie strategii human2human.

 

Blog Human2Human – Relationship Marketing powstał dla wszystkich właścicieli małych oraz

rodzinnych firm, którzy chcą zmienić sposób komunikacji z klientami, nie tylko online ale również

offline.

 

Chcę pomóc każdej firmie, która ceni wartości i pracuje z pasją!

 

 

Symbol Trzech Małpek – nie bądź taki jak one

 

Japoński symbol Trzech Mądrych Małpek przedstawia przysłowie „nie widzę nic złego, nie słyszę nic

złego, nie mówię nic złego” dosłownie tłumaczone jest jako: „nie widzę, nie słyszę, nie mówię”.

 

Ja wolę tę drugą interpretację, ponieważ niedostrzeganie również rzeczy dobrych może

niekorzystnie wpływać m.in na działania marki.

 

Po latach obserwacji mogę stwierdzić, że nadal wiele firm nie chce słyszeć o możliwościach jakie

daje internet (?!), nie chce widzieć jak dzięki technologiom i dobrym strategiom ich konkurenci

rosną w siłę, nie chce podjąć decyzji o podjęciu dialogu i komunikacji z odbiorcami.

 

 

Blog Human2Human-Relationship Marketing 3 małpki

 

 

Kiedy wszelkie dane statystyczne, raporty i opinie pokazują jak wiele korzyści daje prowadzenie

działań w oparciu o strategię human2human, to, że treści publikowane na stronie powinny nieść

przesłanie, pokazać historię firmy nie jako kronikę wydarzeń ale jako drogę, którą podąża  firma,

pokazać jej wartości i wizje, powodzenia i przeszkody z jakimi się zmaga oraz punkty zwrotne –

wciąż zderzam się ze ścianą i niezrozumieniem tematu.

 

Zasada 3 C (Cena, Czyni, Cuda)

 

Mimo, że internet jest pełen wskazówek od specjalistów z branży, którzy wręcz krzyczą z każdej

strony: pokażę Ci jak napisać, jak publikować, jak zrobić, żeby zwiększyć sprzedaż to w małych

firmach nadal istnieje przekonanie, że trzeba hołdować zasadzie 3C (cena, czyni, cuda).

 

Nadal z nieoczywistych względów firmy są przekonane o tym, że obniżając cenę produktu czy

usługi zwiększą sprzedaż. Nadal boją się zainwestować czas i środki w odpowiednią strategię!

 

Chcę to zmienić!

 

Dobre firmy to wartość, jakość i profesjonalizm

Trzeba to pokazać!

 

 

Zapraszam Was również do tworzenia tego bloga razem ze mną.

 

Możecie komentować, udostępniać, zadawać pytania a jeśli będziecie chcieli żebym dany temat

omówiła szerzej – dajcie mi koniecznie znać.

 

Możecie do mnie pisać również na maila -adres znajduje się TUTAJ

Enjoy!

 

Dołącz do dyskusji