Tworzenie i projektowanie tekstów

 

Teksty, które pojawiają się na stronie internetowej, w mailingach i newsletterach mogą pełnić wiele funkcji.

 

Dlatego zanim przystąpię do tworzenia dla Ciebie treści:

 

przeprowadzę audyt obecnych treści,

poproszę o wypełnienie briefu z informacjami dotyczącymi tworzenia treści m.in. takich jak: styl, grupy docelowe, słowa kluczowe

- jeśli ich nie masz - nie martw się, popracujemy nad tym,

przyjrzę się makiecie strony i zaproponuję  najbardziej odpowiednie miejsca dla Twoich treści,

ustalimy cele treści oraz ich charakter (informacyjny, wizerunkowy,  edukacyjny, ekspercki, sprzedażowy, humorystyczny),

ustalimy termin i harmonogram realizacji.

 

 

Gwarancja jakości tekstów

 

Podejmując ze mną współpracę, daję Tobie gwarancję profesjonalnie napisanych tekstów.

 

wszystkie treści tworzę osobiście,

nie wspomagam się szablonami i automatami,

teksty są  jakościowe i unikalne,

dopasowane do specyfiki branży i grupy odbiorców,

budują pozytywny wizerunek firmy, wspierają sprzedaż i pozycjonowanie,

wyróżniają Twoją firmę na tle konkurencji.

 

 

Wycena

 

Nie posiadam "sztywnego" cennika ponieważ każdy projekt jest indywidualny i niepowtarzalny.

 

Na wycenę składają się takie kwestie jak:

posiadanie grup docelowych, słów kluczowych i księgi stylu,

tematyka branży, skala trudności,

rodzaj oraz ilość tekstów,

długość tekstów,

ilość zakładek, pod zakładek na stronie www.

 

Wycenę oraz termin realizacji otrzymasz drogą mailową.

Harmonogram prac oraz wszystkie szczegóły możemy omówić także podczas wideokonferencji (skype).

 

 

Daj znać i zacznijmy działać nad wizerunkiem i komunikacją online Twojej firmy

 

 

 

 

Zdjęcie do bloga Joanna Komsa-Chłodny Human2Human

[recaptcha]

 

Wysyłając do mnie maila Twoje dane wykorzystywane są tylko w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Dane nie są wykorzystywane w celach marketingowych.  Zapoznaj się z Polityką prywatności.