Strategia obecności firmy w internecie

Strategia treści

 

Tworzenie strategii treści jest złożonym procesem i zawiera wiele ruchomych elementów.

Należy wziąć pod uwagę, że wszystkie te elementy łączą się ze sobą tworząc spójną całość.

Przygotuję dla Ciebie kompleksowe rozwiązania, dzięki którym Twoja firma osiągnie założone cele.

 

Jak  wyglądają poszczególne etapy?

 

ETAP 1

AUDYT TREŚCI:

ocenię Twoje aktualne treści,

określę co należy zrobić, żeby je zoptymalizować pod SEO,

odpowiem, które treści można wykorzystać w obecnej formie,

wskażę treści, które trzeba będzie dostosować lub wykorzystać w innym kanale komunikacji, a z których zrezygnować lub je zarchiwizować,

zarekomenduję optymalne media do komunikacji(tekst, obraz, video, itp.),

dostosuję kanały komunikacji do Twoich odbiorców.

 

ETAP 2

TWORZENIE PERSON (PRZEDSTAWICIELI TWOICH DOCELOWYCH ODBIORCÓW) na podstawie:

analizy dotychczasowych klientów,

badania rynku,

danych konwersji,

OTRZYMASZ:

persony i mapę miejsc, w których Twoja grupa docelowa spędza najczęściej czas w sieci,

rekomendację, w jaki sposób komunikować się z poszczególnymi odbiorcami i w których kanałach warto zainwestować w reklamę,

spis mediów i schemat komunikacji pod grupy docelowe.

 

ETAP 3

LISTA SŁÓW KLUCZOWYCH:

audyt słów kluczowych,

wygenerowanie słów kluczowych z krótkiego i długiego ogona,

dopasowanie słów kluczowych do poszczególnych mediów społecznościowych,

wskażę treści, które trzeba będzie dostosować lub wykorzystać w innym kanale komunikacji, a z których zrezygnować lub je zarchiwizować.

ETAP 4

ANALIZA KONKURENCJI

ocena udziału Twojej firmy w rynku,

określenie mocnych i słabych stron,

ustalenie korzyści i zagrożeń vs konkurencja

rekomendacja działań.

ETAP 5

WYTYCZNE W ZAKRESIE STYLU (dokument określający zasady i i zalecenia)

tworzenia tekstów (m.in. rodzaje czcionek, kolor),

tworzenia obrazów i zdjęć,

stosowania schematów kolorów,

rodzaje grafik do poszczególnych kanałów komunikacji.

ETAP 6

BRIEF (informacja o marce), który określi:

wartość marki,

misję marki,

kluczowe produkty i usługi,

docelowych klientów,

osobowość marki.

ETAP 7

KALENDARZ PUBLIKACJI, który określi:

ile treści publikować,

jak często publikować,

co publikować,

kiedy i gdzie publikować,

kto jest odpowiedzialny za poszczególne etapy od tworzenia po publikację.

 

Realizacja

 

Podczas realizacji tworzenia strategii:

przeprowadzę z Tobą wywiad (w formie video/tele konferencji),

jestem z Tobą w kontakcie na poszczególnych etapach tworzenia,

audyt, brief oraz scenariusz strategii dostaniesz w formie pdf.

ustalimy czy Twój zespół potrzebuje szkolenia z zakresu wdrażania strategii - jeśli tak, przeprowadzę takie szkolenie w ustalonym terminie.

 

Wycena i termin

 

TERMIN: po napisaniu do mnie maila, otrzymasz odpowiedź w trakcie 24h z propozycją terminu pierwszej

video/tele konferencji, na której ustalimy szczegóły współpracy.

Po naszej rozmowie otrzymasz wstępny plan realizacji, wycenę, oraz sugerowany termin rozpoczęcia i zakończenia projektu.

 

WYCENA: ustalana jest indywidualnie dla każdego projektu, ponieważ każda firma jest na innym etapie prowadzenia działań online, ma różne możliwości i zasoby.

 

Daj znać i zacznijmy działać nad wizerunkiem i komunikacją online Twojej firmy 

 

 

Zdjęcie do bloga Joanna Komsa-Chłodny Human2Human

[recaptcha]

 

Wysyłając do mnie maila Twoje dane wykorzystywane są tylko w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie.

Dane nie są wykorzystywane w celach marketingowych.  Zapoznaj się z Polityką prywatności.